Недорога і універсальна реклама

Банер (тентова тканина) – це ПВХ тканина армована поліестеровою ниткою, на яку методом широкоформатного друку наноситься зображення. Найчастіше використовується в зовнішній рекламі.. Банери можуть розміщуватись на фасадах будинків, як величезні брендмауери так і маленькі вивіски чи рекламоносії, використовуватись для брендування транспорту, оформлення місць проведення концертів, спортивних змагань, виставкових салонів, оформлення івентів, фотозон, весільних банерів, та інше.


Розділяється на два види: ламінований і литий банер, в окрему категорію можна виділити світловідбиваючий банер

Ламінований банер використовується зазвичай при розміщенні реклами всередині приміщень і невеликій площі зображення до 10 м.кв. Його переваги: менша вартість, більш яскраві глянцеві кольори (хоча буває і матовий ламінований банер). Недоліки: глянцева поверхня блікує на сонці. Потрібно акуратно проводити монтаж, щоб не зробити заломів (на глянцевій поверхні їх буде видно). Не витримує значного вітрового навантаження, доволі легко рветься. При обрізці утворюються торочки, а обрізаний край злегка підкручується.


Литий банер використовують при друці середнього розміру рекламних площин наприклад для розміщення на біг-бордах. На ньому зображення матове, це дозволяє уникнути бліків від сонця. При монтажі на нерівні поверхні матова поверхня візуально приховає всі недоліки монтажу. Його переваги: витримує більші вітрові навантаження, міцний, має великий термін служби. Недоліки: порівняно з ламінованим дещо вища вартість, доволі суттєва вага, орієнтовно 0,5 кг на м.кв.


Широкоформатний друк на банерній сітці. Використовується при друці дуже великих рекламних площин. Банерна сітка дозволяє зменшити вагу рекламоносія (майже вдвічі в порівнянні з литим банером) і більш стійка до поривів вітру, так-як пропускає їх, не затримує на собі. Проте через дірочки трохи втрачається яскравість зображення, на ньому легше осідає пил, бруд.


Другий варіант застосування – у вітринах магазинів. Друк на банерній сітці дозволяє пропустити денне світло в магазин і одночасно виконує роль рекламоносія.


На банерній тканині зазвичай використовують УФ друк або як його ще називають UV друк. Перевага уф друку - насичені матові кольори, які практично не вигорають під дією сонячного світла. Наша рекомендація використовувати саме УФ друк. Більш бюджетний варіант друку - сольвентний. До недоліків сольвентного друку можна віднести меншу роздільну здатність і вигорання фарб під дією ультрафіолету.


Для виготовлення банерів використовуються матеріали з різними характеристиками:

Frontlite - матеріал з матовою поверхнею для одностороннього друку.
Backlite – матеріал, що пропускає світло для світлових конструкцій ( рекомендується друк в 2 рази, аби на світлі не втратились насичені кольори).
Blackout – непрозорий матеріал, що блокує світло за рахунок внутрішнього шару чорного кольору. Використовують при двосторонньому друці.
Mesh-Net — банерна сітка, структура знижує вітрову навантаження для усунення ефекту "паруса”. Використовують для великих форматів.


Для того, щоб змонтувати банер, в нього по периметру з кроком 20-50 см вставляють люверси (металеві кільця). Пізніше через люверси шнуром (можна придбати в магазинах альпіністського спорядження чи госптоварах, важливо, щоб шнур не розтягувався) або спеціальними стяжками для кабелів банер натягується по периметру до попередньо змонтованої на фасад металевої рами. Як варіант, можна через люверси за допомогою дюбелів змонтувати банер і безпосередньо на стіну, в такому варіанті ідеального натягу банеру на фасаді досягти буде важче. Для елегантного вигляду банера при монтажі використовують спеціальні профілі. Деякі з них дають можливість легко замінити зображення при необхідності.


За вашим бажанням всі рекламоносії, широкоформатний друк яких виконувався у нас, можемо змонтувати. Ці роботи може провести наш виробничий відділ, така послуга оплачується окремо.