Світлова реклама

Продумуючи свою рекламу, ми очікуємо на її успішний вихід на ринок. І сьогодні непотрібно придумувати третє колесо, аби зробити рекламу мега креативною тавдалою, для цього існує безліч способів. Одним з найуспішніших та популярних єспеціальні просвітні матеріали : банер Backlit, плівка ПЕТ Backlit і самоклеюча плівка типу Oracal 8500 серії в широкій гамі кольорів.

Банер бекліт -спеціальна тканина, прозорість якої становить близько 27-35%. Вона нагадує поліефірную щільну сітку, покриту напівпрозорим захисним ПВХ шаром. Плівка ПЕТ бекліт - дуже екологічний і водночас вологостійкий матеріал, що не містить клейовий шар, але виготовляється зі спеціальним шаром для друку. Самоклеюча плівка бекліт — це в принципі теж саме, що і ПЕТ, тільки вона містить клейовий шар.

Завдяки внутрішній підсвітці, така реклама користується великим попитом не тількина просторах міста, але й в інтер`єрі. Її використовують у громадських місцях звеликою кількістю людей: в залах кінотеатрів, ресторанах, офісах, торгових центрахта інших місцях. За допомогою підсвітки вона яскрава, ефективна і здатна не тількивражати постійних клієнтів, але і успішно привертати увагу нової аудиторії.Зображення на ці матеріали наноситься декількома способами: за допомогою УФдруку та сольвентного.

Уф друк кожного дня стає все більше популярним. Завдяки своїй унікальності віндуже екологічний, якісний, насичений, стійкий до найрізноманітніших зовнішніхфакторів і добре працює на просвіт. Сьогодні УФ друк завдяки своїй універсальності,впевнено посідає нішу найсучаснішого, найвитривалішого і просто надійного друку.

Сольвентний друк - найпопулярніший варіант, коли ми говоримо про зовнішнюрекламу великих форматів і при цьому потрібен більш дешевий сегмент. Він також єдуже універсальним і посідає свою заслужену нішу. Його чорнила менш стійкі досонячного проміння в порівнянні з УФ друком і зберігають яскравість незначнийперіод часу, також він має гіршу роздільність зображення і рекомендуєтьсявикористову вати його для реклами, на яку будуть дивитись з 3-х метрів і далі.

Якщо ви вирішили обрати просвітний матеріал, але не впевнені, що будете йогопостійно підсвічувати - ми радимо вам вибирати звичайний режим. Навіть призвичайному світлі кольори виглядають насиченими та самодостатніми, але на просвіттрохи втрачають свою яскравість. Якщо ж вибирати режим бекліт, то без освітленнязображення буде дуже насиченим і дещо темнуватим, але на просвіт кольористануть чистішими і зображення виглядатиме "як треба".

Обираючи просвітні матеріали для реклами ви завжди будете в тренді, вона ніколине застаріє і завжди буде ефектною. Але важливо пам'ятати, що загальний успіхреклами буде залежати не тільки від матеріалу, виду друку чи якості зображення,але й від якості монтажу та конструкції самого рекламоносія, що дуже впливатиме назагальний вигляд, тому довіряйте виготовлення справжнім професіоналам.

Звичайне освітлення
З підсвіткою